ОПП Готельно-ресторанна справа

Студенти можуть обрати тему з наданого переліку або запропонувати власну.

Тематика курсових робіт за фахом

1.   Організація обслуговування споживачів за місцем навчання у навчальних закладах.

2.   Організація харчування споживачів у торговельно-розважальних комплексах.

3.   Організація обслуговування пасажирів на різних видах транспорту.

4.   Організація обслуговування туристів у закладах ресторанного господарства при готелях.

5.   Організація обслуговування у фітнес-центрах, на прикладі фітнес-центру.

6.   Організація обслуговування  глядачів спортивних змагань.

7.   Організація обслуговування дітей в закладах ресторанного господарства.

8.   Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства з кавовою або чайною концепцією.

9.   Організація обслуговування у барах.

10.             Організація кейтерингового обслуговування.

11.             Організація обслуговування святкових заходів у ресторанах.

12.             Організація обслуговування бенкету-фуршет у ресторанах.

13.             Організація обслуговування бенкету-коктейль у ресторанах.

14.             Організація обслуговування бенкету за типом «шведського столу» у ресторанах.

15.             Організація обслуговування тематичних бенкетів у ресторанах.

16.             Організація обслуговування бенкету за столом з повним та частковим обслуговуванням офіціантами у ресторанах.

17.             Організація послуг харчування у мобільних засобах розміщення.

18.             Шляхи розвитку ресторанного господарства в Україні.

19.             Еволюція систем ресторанного господарства.

20.             Організація послуг харчування учасників конгресного туризму.

21.             Особливості організації праці у закладах ресторанного господарства.

22.             Методи підготовки персоналу ресторану до психологічного процесу сервісного обслуговування.

23.             Основні напрямки науково-технічного прогресу в ресторанному господарстві.

24.             Забезпечення професійної естетики у сфері ресторанного господарства.

25.             Аналіз надання послуг харчування на прикладі готелю «Інтурист».

26.             Впровадження інформаційних комп'ютерних технологій у ресторанному господарстві.

27.             Закони і принципи організації виробничих процесів у ресторанному господарстві.

28.             Методи оцінки якості кулінарної продукції.

29.             Правила обов'язкової сертифікації послуг харчування.

30.             Організація обслуговування святкових заходів у ресторані «…….…».

31.             Особливості надання послуг харчування іноземним туристам.

32.             Культура спілкування у сфері діяльності ресторанного господарства.

33.             Організація виробництва у цехах підприємства ресторанного господарства.

34.             Історія формування і розвитку системи українського народного харчування.

35.             Особливості розвитку ресторанного господарства у африканських країнах (обрати країну).

36.             Особливості розвитку ресторанного господарства у країнах Південної Америки (обрати країну).

37.             Особливості розвитку ресторанного господарства у країнах Азії (обрати країну).

38.             Особливості розвитку ресторанного господарства у країнах Північної Америки (обрати країну).

39.             Особливості розвитку ресторанного господарства у країнах Європи (обрати країну).

40.             Державне регулювання розвитку готелів в США: сучасний стан, проблеми, перспективи.

41.             Естетика та дизайн в готельній справі.

42.             Інтернет-технології в готельному бізнесі та ефективність їх використання.

43.             Культура обслуговування та діловий етикет на підприємствах індустрії гостинності.

44.             Організація процесу навчання персоналу в готелі.

45.             Особливості надання готельних послуг VIP-гостям.

46.             Особливості обслуговування в готелях класу «4» зірки.

47.             Особливості організації та проведення тематичного вечора «Новий рік» в готелі.

48.             Позиціювання готельних послуг.

49.             Проблеми якості в готельному сервісі.

50.             Проект заходів з формування (вдосконалення) іміджу підприємства готельного бізнесу.

51.             Професійна етика працівників готельного підприємства.

52.             Рекламна діяльність у готельних комплексах.

53.             Розробка бізнес-плану створення ресторану в готелі.

54.             Розробка заходів щодо підвищення ефективності систем забезпечення безпеки готелю.

55.             Розробка комплексу заходів щодо вдосконалення програм заохочення і стимулювання постійних клієнтів готелю.

56.             Специфіка діяльності курортних готелів в сучасних умовах.

57.             Специфіка обслуговування в готелях класу «3» зірки.

58.             Удосконалення технологій прибирання в готельному підприємстві.

59.             Удосконалення управління готельним бізнесом в сучасних умовах

60.             Удосконалення управління процесами обслуговування на підприємстві готельної індустрії.

61.             Формування і розвиток готельної інфраструктури в Європі (система корон, зірок).

62.             Формування іміджу готелю.

63.             Формування фірмового стилю готелю.

64.             Характеристика обслуговування в готелях класу «2» зірки.

65.             Особливості організації роботи служби прийому та розміщення готельного підприємства в сучасних умовах.

66.             Особливості організації і технології надання послуг розміщення в готельних підприємствах типу ботель.

67.             Шляхи впровадження сучасних інформаційних систем в діяльність готельного підприємства.

Тематика курсових робіт з дисципліни «Світовий ринок готельно-ресторанних послуг»

1.   Підходи до класифікації та типізація підприємств готельно-ресторанного господарства в країнах світу.

2.   Особливості функціонування та розвиток міжнародних готельних мереж.

3.   Моніторинг міжнародного ринку готельного та ресторанного господарства.

4.   Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг у європейських країнах.

5.   Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного господарства в Азійсько-Тихоокеанському туристичному регіоні.

6.   Тенденції розвитку ринку готельно-ресторанних послуг у США.

7.   Сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку готельно-ресторанного господарства в Близькосхідному туристичному регіоні.

8.   Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного господарства в країнах Африки.

9.   Гостинність як основа формування розвитку світового ринку готельно-ресторанних послуг.

10. Інноваційні методи розвитку світового ринку готельно-ресторанного господарства.

11. Класифікація ринку готельно-ресторанних послуг.

12. Законодавче регулювання ринку готельно-ресторанних послуг в Україні.

13. Міжнародне регулювання ринку готельно-ресторанних послуг у світі.

14. Сучасні методи підвищення ефективності роботи на міжнародному ринку готельно-ресторанних послуг.

15. Національні моделі організації ринків готельно-ресторанних послуг (за окремими країнами і регіонами).

16. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг на прикладі мережі кав’ярень «Starbucks».

17. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг в Україні на прикладі мережі ресторанів «Сушия».

18. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг на прикладі мережі готелів «Reikartz Hotel Group».

19. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг Запоріжжя на прикладі ресторанної групи «Лимонсоль».

20. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг на прикладі готельної мережі «Hilton».

21. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг на прикладі готельної мережі «Jin Jiang».

22. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг на прикладі готельної мережі «InterContinental Hotel Group (IHG)».

23. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг на прикладі готельної мережі «Wyndham Hotel Group».

24. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг на прикладі готельної мережі «Accor Group».

25. Характеристика та перспективи розвитку ринку готельно-ресторанних послуг на прикладі готельної мережі «Huazhu».